TravelDay Logo

Intrebari frecvente

1. Cum pot verifica disponibilitatea pentru un sejur?
Ne puteti transmite solicitarea dumneavoastra telefonic prin intermediul serviciului nostru de call center disponibil 24h/24, 7zile/7, prin email, prin completarea formularului de solicitare oferta/contact de pe site-ul nostrum.

2. In cat timp voi primi un raspuns la solicitarea mea?
Obiectivul nostru este sa va trimitem o propunere de vacanta in maxim 4 ore, insa in functie de complexitatea solicitarii dumneavoastra raspunsul poate sosi in maxim 24 de ore.

3. Cum pot confirma o rezervare?
Pentru a confirma o rezervare ne puteti contacta telefonic sau prin email pentru a ne comunica decizia dumneavoastra, precum si detaliile privind ceilalti pasageri (numele acestora, datele de nastere). Este foarte important sa retineti numele consultantului care v-a transmis oferta astfel incat comunicarea sa se faca mai usor.

4. Care sunt modalitatile de plata?
Puteti achita sejurul dumneavoastra prin virament bancar.

5. Care sunt termenele de plata?
Pentru bilete de avion si transfer, plata se face integral in momentul emiterii acestora. Pentru serviciile la sol, plata se poate efectua in transe: minim 50% la confirmarea rezervarii; diferenta cu o luna inainte de plecare.

6. In ce moneda se efectueaza plata?
Plata se poate face in valuta serviciilor sau in RON (plata in devize se efectueaza la cursul BNR din ziua platii + 2% , comision de risc valutar).

7. Care sunt conditiile de anulare si penalitatile aplicate?
Conditiile de anulare ale unui pachet turistic, precum si cuantumul penalitatilor sunt prevazute separat in Contractul cu Turistul. Penalizarile se pot ridica pana la 100% din valoarea pachetului turistic.

8. Cand trebuie sa inchei Contractul cu Turistul?
Contractul cu Turistul se incheie pentru fiecare pachet turistic achizitionat la momentul achitarii unui avans sau a platii integrale a rezervarii. Pentru serviciile simple, de genul: doar cazare, voucherul de hotel si factura se considera Contract cu Turistul. De asemenea, un bilet de avion are propriile conditii de rezervare si odata emis se considera ca au fost acceptate conditiile biletului (modificare, anulare, reemitere, etc).

9. Cand primesc documentele de calatorie?
Documentele de calatorie vor fi transmise conform instructiunilor primite de la consultantul dumneavoastra de rezervari: fie la momentul achitarii integrale, fie cu cateva zile inainte de plecare.

10. Ce inseamna asigurare storno si de ce trebuie sa inchei una?
Asigurarile storno, pentru a fi valabile, se incheie odata cu contractul cu turistul. Asigurarile storno au conditii specifice, pe care le primiti de la consultantul Dumneavoastra si asigura rambursarea unei parti sau poate integral din valoarea serviciilor achizitionate, in functie de motivul anularii sejurului.

11. Cum procedez daca nu sunt multumit de serviciile de cazare in timpul sejurului?
In acest caz, aveti obligatia de a intocmi o sesizare in scris la fata locului , cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).

12. Care este termenul in care pot depune o reclamatie?
In cazul in care sesizarea transmisa in scris atat prestatorului de servicii turistice si Agentiei nu este solutionata sau solutionata partial, puteti depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de 5 zile calendaristice de la data incheierii calatoriei.

13. Daca am primit pe mail o descriere ce cuprindea si o poza, iar camera in care sunt cazat nu este identica cu cea prezentata, care este procedura de urmat?
Pozele postate pe site sau transmise pe e-mail au doar caracter informativ, nu va putem garanta ca la hotel veti primi camera prezentata. Agentia nu îsi asuma responsabilitatea pentru eventualele neconcordante.

14. Daca am incheiat un contract pentru anumite servicii turistice si ulterior doresc sa achizitionez servicii suplimentare, cui ma adresez?
In aceasta situatie va rugam sa contactati consutantul dumneavoastra de rezervari pentru a afla toate informatiile privind serviciile suplimentare care va intereseaza.

15. Cine este responsabil in cazul modificarii orarului de zbor?
Decizia privind modificarea orarului de zbor apartine in totalitate Companiilor aeriene. Agentia va informa turistii cu privire la orice modificari survenite imediat ce ii sunt aduse la cunostinta de catre Companiile aeriene.

Model declaratie insotitor minor

Model declaratie acord plecare minor

Formular sesizare avion

Conditii de iesire din tara pentru cetatenii romani minori

Check list